lauantai 26. maaliskuuta 2011

Maaliskuun SNY

Huh kun viikko vierähti, enkä ehtinyt lainkaan koneen ääreen... no onneksi näin viikonloppuna on aikaa blogata!

Keskiviikkona sain maaliskuun paketin salaiselta neuleystävältä, jonka henkilöllisyyttä olen koettanut selvittää... siinä kuitenkaan onnistumatta =) Paketti oli taas TOSI mieluinen, ystäväni on todella hyvin selvillä minun maustani.
Paketissa oli aivan ihanaa punaista merinovilla, todella ylelliseltä tuntuvaa lankaa, johon en ole muuten milloinkaan törmännytkään. 100g kerässä on jopa 423 metriä lankaa... taidan tehdä itselleni pitkävartiset hienostelusukat hamen kanssa pidettäväksi. Lisäksi paketissa oli stoppereita puikkojen päihin, AIVAN IHANAT pikkusakset, jotka tuntuivat tosi hyviltä käsiin ja mikä tärkeintä lanka katkesi helposti. Sakset tulivat siis heti käyttöön =) Namit menivät vielä kaappiin odottamaan pääsiäistä, siihen asti kestää paastonaika, jolloin pidättäydyn kaikesta makeasta? Saas nähdä kuinka käy?
KIITOS salainen neuleystäväni, onnistuit ilahduttamaan minua tosi paljon!

Valmistuneita käsitöitä ei ole viikon aikana tullut lainkaan??? MUTTA meneillään olevia alkaa olemaan ihan liikaa... tänään tai huomenna (riippuu kuinka muu elämä haittaa neulomista) saan valmiiksi topin Noron silk gardenista... uudet Noro langat on jo ostettuna slipariin ;-)
Polvisukkia aloin neuloa itselleni tico tico langasta malli novita talvi 2010. Multi eko ull villatakissa on etukappaleet valmiit.... näistä myöhemmin lisää. Ai niin on yhdet sukata loppusilausta vailla... odottavat huomista automatkaa Viljakkalaan!

Hauska tarina pinaattitunikastani (raglantunikanakin tunnetaan), jonka olin jo viime vuonna neulonut valmiiksi mutta en ollut milloinkaan sitä pitänyt ja hiatkin olivat hieman kesken... siinä kun oli sinistä väriä ja sen värin ystävä en oikein ole. Tunikan olin neulonut Noro silk garden sock yarn langasta. Lupauduin tuomaan sen näytille lankakahvilaan torstaina ja siellä eräs rouva halusikin sen itselleen, no sovittiin että hän ostaa minulle tilalle langat uuteen ja saa minun valmiin tekeleeni... ihanaa vaihtokauppaa. Oli taas ihanan rentouttava torstai ilta hyvässä seurassa!

Hyvää viikonloppua kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti